Veel gestelde vragen


Hoe kan ik zien dat mijn gewenste appartement nog beschikbaar is?

bezet of vrijKies het door u gewenste appartement.
Klik op de tab "Beschikbaarheid.
Ga naar de betreffende periode.
De dagen dat het appartement beschikbaar is wordt in groen weergegeven.
Nog niet bevestigde reserveringen zijn geel.
De periode dat het appartement bezet is wordt in rood weergegeven.

 

GereserveerdHoe kan ik een appartement reserveren?

Kies het gewenste appartement.
Kijk of de gewenste periode nog vrij is.
Klik op de tab "Reserveren".
Vul het formulier volledig in en klik op "Reservering verzenden".

U ontvang direct per emeil een bevestiging van de aanvraag.

Binnen 24 uur krijgt U een bevestiging met alle gegevens die U nodig heeft zoals contact gegevens ,adressen en betalingscondities.

 

Komen er naast de huur nog extra kosten bij?

De opgegeven huurprijs is per appartement.
Extra belastingen zijn al in de huurprijs opgenomen.
Wanneer U een lakensets wilt kunt U dat bij de reservering opgeven, de kosten hiervan zijn 8,- euro per week per persoon,niet verplicht ,wel aan te raden ivm maatvoering van kussens.

Ook kunt u van onze Handdoekensets gebruik maken. Kosten 8,- euro pp per week niet verplicht ,wel makkelijk als U al met het gewicht van uw bagage worstelt.
Het appartement moet grondig schoon achter gelaten worden. U kunt dit ook door ons laten verzorgen Ć” 30,- euro.

 

wifi

Is er een WIFI connectie?

Alle appartementen beschikken over een WIFI connectie. Deze service wordt u gratis aangeboden.

 

televisie

Is er een TV beschikbaar?

In elk appartement is een TV-toestel met veel gratis zenders beschikbaar in diverse talen.

Een tuner voor alle Nederlandse commerciƫle zenders kunt u huren voor 15,- euro per week.

 

vliegtuigHoe kom ik van het vliegveld naar mijn appartement?

Wij hebben een ophaal- en wegbreng service naar de vliegvelden Barcelona (90,- euro per rit) en Gerona (45,- euro per rit).
Ophaalservice is per rit ,dus halen en brengen is apart.